Animované filmy nezarmoutí

1

Kreslené filmy nejsou jen pro děti, stále častěji se animované snímky stávají oblíbenými u dospělého publika. Kreslené filmy jsou nabité vtipnými hláškami, směšnými scénami a skvělými animacemi.

Co máte V hlavě

Jedním z nejnovějších je animáč V hlavě. O čem to bude? Jestli si ještě vzpomenete na animovaný naučný seriál Byl jednou jeden život, jde o něco na ten způsob. Jak vznikají emoce a proč lidé reagují tak, jak reagují? Přemýšleli jste o tom někdy? Napadlo by vás, že se vám v hlavě možná hádají emoce? Jednou z hlavních je lehkomyslná optimistka Radost, doplňují ji však další, jako jsou Strach, Hněv, Znechucení a také Smutek.

Mrazivé dobrodružství

Chcete-li se zasmát u animovaného filmu z jiného soudku, vyzkoušejte zimní pohádku Ledové království. Dvě princezny, horal, sob a sněhulák, to jsou hlavní postavy nové pohádky, která se odehrává v království Arendelle. Princezna Elsa ovládá ledová kouzla, ostatní jí však nerozumí a považují ji za čarodějnici. Elsa tedy uteče do hor a zanechá obyvatele Arendelle ve věčném sněhu. Její sestra Anna se ji vydá hledat. Na cestě ji provází horal Kristoff, jeho věrný sob Sven a legrační sněhulák Olaf. Podívejte se i vy, jak dopadne cesta princezny Anny.

Malí, ale šikovní

Dalším oblíbeným animovaným filmem, který má úspěch u dětí i dospělých, je film Mimoni. Mimoni na sebe upozornili poprvé ve snímku Já, padouch a stali se tak oblíbenými, že si vysloužili vlastní film. Mimoni jsou veselá pracovitá stvoření, jen potřebují mít svého šéfa. V minulosti jich vystřídali hned několik, ovšem podivnou souhrou okolností o něj vždy přišli, a tak žijí bez vůdce a upadají do deprese. Ovšem Mimoni neslouží jen tak ledaskomu, potřebují najít vždy toho největšího padoucha, a tak se tři odvážní, Kevin, Stuart a Bob vydávají na cestu, aby tísnivou situaci svých druhů vyřešili.

Click here for reuse options!
Copyright 2016 Magazin Abeceda
    Pod značkou Redakce KS vám prezentujeme komerční sdělení. Redakce magazínu Abeceda není jejich autorem a nijak neovlivňuje jejich obsah.