Animované filmy nezarmoutí

1

Kreslené filmy nejsou jen pro děti, stále častěji se animované snímky stávají oblíbenými u dospělého publika. Kreslené filmy jsou nabité vtipnými hláškami, směšnými scénami a skvělými animacemi.

Co máte V hlavě

Jedním z nejnovějších je animáč V hlavě. O čem to bude? Jestli si ještě vzpomenete na animovaný naučný seriál Byl jednou jeden život, jde o něco na ten způsob. Jak vznikají emoce a proč lidé reagují tak, jak reagují? Přemýšleli jste o tom někdy? Napadlo by vás, že se vám v hlavě možná hádají emoce? Jednou z hlavních je lehkomyslná optimistka Radost, doplňují ji však další, jako jsou Strach, Hněv, Znechucení a také Smutek.

Mrazivé dobrodružství

Chcete-li se zasmát u animovaného filmu z jiného soudku, vyzkoušejte zimní pohádku Ledové království. Dvě princezny, horal, sob a sněhulák, to jsou hlavní postavy nové pohádky, která se odehrává v království Arendelle. Princezna Elsa ovládá ledová kouzla, ostatní jí však nerozumí a považují ji za čarodějnici. Elsa tedy uteče do hor a zanechá obyvatele Arendelle ve věčném sněhu. Její sestra Anna se ji vydá hledat. Na cestě ji provází horal Kristoff, jeho věrný sob Sven a legrační sněhulák Olaf. Podívejte se i vy, jak dopadne cesta princezny Anny.

Malí, ale šikovní

Dalším oblíbeným animovaným filmem, který má úspěch u dětí i dospělých, je film Mimoni. Mimoni na sebe upozornili poprvé ve snímku Já, padouch a stali se tak oblíbenými, že si vysloužili vlastní film. Mimoni jsou veselá pracovitá stvoření, jen potřebují mít svého šéfa. V minulosti jich vystřídali hned několik, ovšem podivnou souhrou okolností o něj vždy přišli, a tak žijí bez vůdce a upadají do deprese. Ovšem Mimoni neslouží jen tak ledaskomu, potřebují najít vždy toho největšího padoucha, a tak se tři odvážní, Kevin, Stuart a Bob vydávají na cestu, aby tísnivou situaci svých druhů vyřešili.

Pod značkou Redakce KS vám prezentujeme komerční sdělení. Redakce magazínu Abeceda není jejich autorem a nijak neovlivňuje jejich obsah.
    • Jana Málková

Sice raklama ale o webu slyším poprvé a vypadá jako dobrý zdroj dárků synovci. Za mě plus.